/Jak stworzyć ofertę do sklepu online

Jak stworzyć ofertę do sklepu online

Tworzysz sklep internetowy i nie wiesz jak powinna wyglądac jego oferta? Przede wszystkim musi być ona czytelna i skutecznie oddziałowywać na klientów. Jak to osiągnąć skoro nie możesz porozmawiać z klientem i przekonać go, żeby zakupił Twój towar?

Co to jest oferta?

Ofertę posiadają wszystkie strony firmowe, które możemy znaleźć w internecie. Możemy w niej znaleźć wszystkie towary czy usługi jakie dana firma chce zaoferować i sprzedać klientom. Prezentacja oferty musi być skierowana do konkretnych odbiorców i dawać konkretne korzyści kupującym. Oferta musi być zwięzła i zawierać konkretne dane.

Dopiero na podstronie możesz się rozpisać na jej temat. Jako przykład mogę podać że w ofercie sklepu papierniczego https://tesko.biz/ możemy znaleźć skoroszyt zawieszkowy a dopiero na podstronie jego dokładny opis. W ofercie musi być konkretnie napisane co proponujesz, za ile i na jakich warunkach. Każda oferta musi również zawierać warunki dostawy i jej koszty.

Co jeszcze jest ważne?

Bardzo ważna jest korespondencja i szybka odpowiedź na zadawane pytania, bo osoby szukające najlepszej oferty mają przeważnie dużo pytań. Ciekawym rozwiązaniem jest umieszczenie na stronie internetowej najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie.

Klient wchodząc na naszą stronę będzie mógł rozwiać swoje wątpliwości dotyczące naszej oferty. Ważne są również referencje, które można uzyskac od klientów. Warto je zamieścić na stronie internetowej w celu potwierdzenia swojej wiarygodności. Równiez na stronie musimy znaleźć miejsce i zamieścić opinie klientów na nasz temat.

O czym jeszcze trzeba pamiętać?

Kupując przez internet klient może tylko zobaczyć dany towar. Z tego powodu zdjęcia i opisy towarów zamieszczonych na stronie muszą być wysokiej jakości. Klient po zobaczeniu i przeczytaniu opisu musi mieć całkowitą pewność, że kupuje taki towar jaki go interesuje. Trzeba pamiętać, że Konkretna oferta wpływa pozytywnie nie tylko na sprzedaż ale również na wizerunek firmy i rozpoznawalność marki.